Попперс в мистецтві
Епатажний норвезький художник Б'ярні Милгард і не менш чудаческий бренд одягу Eckhaus Latta вирішили влаштувати експеримент, змішати мистецтво, моду, секс, а потім, зліпити з цього виставку під назвою «Ignorant Transparencie». Дивіться, що з цього вийшло.
Для виставки, яка проходила в Gavin brown's enterprise, Милгард створив серію з 6 картин уособлюють психологічні портрети придумані художником. Завданням дизайнерів стало інтерпретувати тексти та об'єкти написані Милгардом в одязі, зробити для його безтілесних персонажів оболонку відображає їх сутність.
Друга частина їх спільної роботи, серія секс наборів, випущена обмеженим тиражем. Кожен вакуумний комплект містить попперс, презервативи, мастило і мочалку. В добавок до наборів надрукували плакати, на яких зображений підліток і жінка середніх років демонструють, як правильно використовувати попперс. Такими плакатами був обліплений весь Нижній Манхеттен як партизанської реклами. За словами дизайнерів, для них це був незвичайний експеримент. Вперше вони створювали одяг, міцності і зношуваності якій не треба було замислюватися. У них була повна свобода для втілення естетичних ідей.
Eckhaus Latta – нью – йоркська модна марка заснована Майком Eckhaus (1987 р. н.) і Зої Латта (1987 р. н.). Дизайнери створили свій бренд в 2011 році і демонструють свої колекції на тижні моди в Нью – Йорку протягом останніх чотирьох сезонів. Інші роботи дизайнерів можна побачити на їх сайті http://eckhauslatta.com/
Для виставки, яка проходила в Gavin brown's enterprise, Милгард створив серію з 6 картин уособлюють психологічні портрети придумані художником. Завданням дизайнерів стало інтерпретувати тексти та об'єкти написані Милгардом в одязі, зробити для його безтілесних персонажів оболонку відображає їх сутність.
Друга частина їх спільної роботи, серія секс наборів, випущена обмеженим тиражем. Кожен вакуумний комплект містить попперс, презервативи, мастило і мочалку. В добавок до наборів надрукували плакати, на яких зображений підліток і жінка середніх років демонструють, як правильно використовувати попперс. Такими плакатами був обліплений весь Нижній Манхеттен як партизанської реклами. За словами дизайнерів, для них це був незвичайний експеримент. Вперше вони створювали одяг, міцності і зношуваності якій не треба було замислюватися. У них була повна свобода для втілення естетичних ідей.
Eckhaus Latta – нью – йоркська модна марка заснована Майком Eckhaus (1987 р. н.) і Зої Латта (1987 р. н.). Дизайнери створили свій бренд в 2011 році і демонструють свої колекції на тижні моди в Нью – Йорку протягом останніх чотирьох сезонів. Інші роботи дизайнерів можна побачити на їх сайті http://eckhauslatta.com/